2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
SubmitExpress.com ماساژ تفنگی rova

ماساژ تفنگی rova


مشخصات اصلی


محصولماساژور تفنگی
سازنده rova
باتری 1 باتری لیتیوم یون مورد نیاز است. (مشمول)
ابعاد بسته 10.94 X 10.43 X 3.86 اینچ. 3.46 پوند
قیمت: 3500000 تومان

معرفی اجمالی محصول

ماساژور تفنگي rova

مدل MG10🇱🇷🇱🇷

كيفيت فوق العاده

سه سطح سرعت

سايلنت

داراي ٤ سري ماساژ

كيفيت برزنت درجه يك

سرویس دهی و خدمات رسانی در تمام نقاط کشور

10 سال خدمات پس از فروش

ارسال به تمام نقاط کشور

برای مشاوره بیشتر به تلگرام _ اینستاگرام و‌پشتیبانی مراجعه فرمایید .


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


ماساژور تفنگی Rova mg10 ماساژور عمیق گردن، پشت گردن، ماساژور فوق آرام بدون براش، با 4 سر ماساژ و 3 سرعت برای تسکین سفتی عضلات


تنظیمات فوق العاده آرام و 3 سرعته


مجهز به 3 سرعت و 4 سر ماساژ، Rova Massage Gun 12 تجربه مختلف ماساژ را به شما ارائه می دهد. علاوه بر این، از جدیدترین فناوری کاهش نویز استفاده می کند، حتی اگر شما در حالت حداکثر تنظیم کنید، نویز از 60 تجاوز نمی کند که حتی باعث ایجاد اختلال در خواب نوزاد نمی شود. فقط از ماساژ فوق العاده آرام و راحت خود لذت ببرید.


ماساژور تفنگی Rova mg10 سبک و قابل حمل


تنها 700 گرم وزن دارد، تفنگ ماساژور دستی Rova نسبت به سایر ماساژورها 100 گرم سبک تر است. وزن آن تقریباً برابر با وزن یک بطری آب معدنی است. این طراحی سبک به شما امکان می دهد آن را در کوله پشتی ببرید. می توانید از ماساژ به موقع و موثر در طول سفر، کوهنوردی و سواری لذت ببرید.

زمان بندی خودکار و فناوری خنک کنندگی سریع


تفنگ ماساژ Rova پس از 10 دقیقه کار به طور خودکار متوقف می شود تا از ماساژ بیش از حد در همان منطقه محافظت شود. علاوه بر این، گرما را می توان با فشار دادن پیستون داخلی به سرعت از طریق سوراخ های خنک کننده حلقوی مخفی تخلیه کرد.


باتری فوق العاده


تفنگ ماساژ Rova مجهز به باتری های با ظرفیت بالا است ، می توانید از این دستگاه تا 6 ساعت در سطح 1 سرعت استفاده کنید.


برای اطلاع شما:


1. لطفاً برای شارژ تفنگ ماساژ از شارژر 5V/2A استفاده کنید، زیرا شارژر 3.5 ولت برای استفاده با این تفنگ ماساژ مناسب نیست.


2. چراغ نشانگر پس از گذشت زمان شارژ بیش از 30 دقیقه روشن می شود.


3. وقتی فقط 1 چراغ نشانگر روشن است، لطفاً دستگاه را شارژ کنید.

ماساژ ماهیچه ای بافت عمیق


تفنگ ماساژ Rova می تواند به آرامش کل بدن بعد از ورزش کمک کند. ماساژ عمیق و قوی نه تنها می تواند اسید لاکتیک را به طور موثری تسکین دهد، بلکه می تواند از التهاب فاشیات جلوگیری کرده و آن را تسکین دهد. این یک هدیه ایده آل برای والدین، ​​دوستان و هر کسی است که دوستش دارید.


ماساژ بافت های عمیق


ماساژور تفنگی Rova mg10 مجهز به موتور بدون برس قوی است. ماساژ قوی و با فرکانس بالا نه تنها بدن و ماهیچه های شما را آرام می کند، بلکه به تحریک گردش خون و ترشح اسید لاکتیک نیز کمک می کند.


رابط شارژ نوع C


ماساژور تفنگی Rova mg10 دارای رابط شارژ نوع C است که می توانید آن را با تلفن همراه خود به اشتراک بگذارید. در حال کار یا رانندگی هستید، می توانید آن را در هر زمان شارژ کنید. و نیازی نیست نگران فراموش کردن همراه داشتن شارژر هنگام بیرون رفتن باشید.


(به منظور جلوگیری از کاهش عمر باتری، توصیه می کنیم اسلحه ماساژ را حداقل هفته ای یکبار شارژ کنید.)

سیستم خنک کننده ثبت شده


ماساژور تفنگی Rova mg10 مجهز به سیستم خنک کننده ثبت شده، سوراخ خنک کننده حلقه ای مخفی است که در آن هوا توسط یک پیستون جذب می شود و سپس گرما به سرعت تحت فشار تخلیه می شود. به طور موثری از ریختن عرق به داخل جلوگیری کرده و از زنگ زدن قسمت های داخلی جلوگیری می کند.


هوش مصنوعی، خاموش خودکار پس از 10 دقیقه


به منظور جلوگیری از ماساژ طولانی مدت در یک قسمت و آسیب به ماهیچه ها و استخوان ها، تفنگ ماساژ Rova مجهز به محافظ زمان بندی هوشمند است. برای اطمینان از ایمنی کاربر، پس از 10 دقیقه استفاده مداوم به طور خودکار متوقف می شود.


(اگر متوجه شدید که تفنگ ماساژ را نمی توان روشن کرد، لطفاً دستگاه را حداقل 1 ساعت شارژ کنید و سپس سعی کنید تفنگ ماساژ را مجدداً راه اندازی کنید.)


مواد ضد عرق


ماساژور تفنگی Rova mg10 ماساژ فشرده و سبک، با بافت مات و از مواد ضد عرق است. اگر اهل ورزش هستید، نگران خیس شدن ماساژور با عرق نباشید.


کیف حمل بزرگ ماساژور تفنگی Rova mg10


ماساژور تفنگی Rova mg10 از طراحی دستی بی سیم استفاده می کند و دارای یک کیف حمل است، همه قسمت ها در نظم کامل نگهداری می شوند و سفر شما را راحت تر می کند. یک تفنگ ماساژ کاربردی با یک چمدان زیبا بهترین انتخاب هدیه برای خانواده، دوستان و خودتان است.




برچسب ها: ماساژور , ماساژور تفنگی , ماساژور تفنگی rova , ماساژور تفنگی rova مدل MG10 , خرید ماساژور تفنگی , خرید ماساژور تفنگیrova مدل MG10 , قیمت ماساژور تفنگی , قیمت ماسا ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط