2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
SubmitExpress.com کرم پودر لورال ترومچ

کرم پودر لورال ترومچ


مشخصات اصلی


قیمت: 40000 تومان

معرفی اجمالی محصول

کرم پودر لورآل ترومچ سوپر بلندبل، بهترین کرم پودر لورآل برای پوستهای نرمال تا خیلی چرب است. حالت مایع و لطیف این کرم پودر باعث شده به خوبی روی سطح پوست نشسته و رنگ مات طبیعی به پوست بدهد. ضدآفتاب این کرم پودر از دی اکسید تیتانیوم خالص تشکیل شده که با داشتن خاصیت بدون عطری آن، باعث شده این محصول به انتخابی خوب برای پوست بدل گردد.

پالت سایه های این کرم پودر جزو محصولات دارای گسترده ترین طیف نیست ولی در دسته خنثی (Neutral) دارای یکی از پالتهای گسترده و متنوع رنگی است. اغلب سایه های 30+ این کرم پودر عالی بوده و پوشش مناسبی برای تن رنگی پوستهای از سفید تا قهوه ه ای روشن ایجاد می نماید. عموما سایه های موجود در دسته خنثی (Neutral) و گرم (Warm)بهترین ها هستند و سایه های دسته خنک (Cool) بصورت تصادفی خوب از آب در می آیند.

تنها نکته منفی این محصول نتیجه نهایی خشک آن است. با اینکه این کرم پودر کار بزرگی با کاهش درخشش ناشی از چربی پوست و صافت تر نشان دادن آن انجام می دهد ولی به نظر می رسد کمتر بر جنبه کارکرد آن بر روی پوستهای خشک تاکید شده است. همین موضوع باعث می شود خطوط دور چشم بیشتر نمایان شوند. بنابراین اگر پوست شما نواحی خشکی دارد یا دور چشم شما دارای خطوطی است، بهتر است قبل از زیر سازی و استفاده از این کرم پودر، ابتدا عملیات آب رسانی (هیدراته کردن) و مرطوب کردن این نواحی را انجام دهید و سپس از کرم پودر استفاده کنید.

با همه چیزهایی که گفته شد، این کرم پودر برای پوستهای از نرمال تا چرب در دسته توصیه اکید به استفاده قرار می گیرد.

نکته: با وجود اینکه SPF 17 برای استفاده خوب و مناسب است، تحقیقات اخیر نشان میدهد که محصولاتی با SPF بالاتر بدلیل داشتن قدرت محافظت، بهتر و مطلوبتر هستند. بنابراین در امتیازدهی این محصول بیشتر تاکید بر کارایی آن در زیر سازی بوده تا تمرکز بر خاصیت SPF آن.

مزایا:کیفیت بالابهترین انتخ

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


عمده و خرده

تضمین اصلی بودن تمامی اجناس همراه گارانتی مرجوعی

تضمین پایینترین قیمت و بالاترین کیفیت

ارسال به تمام نقاط کشور

تحویل و تسویه درب منزل

عرضه انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و برقی

شرکت بازرگانی تجاری چرو

09182122888 _ 08734216235



برچسب ها: کرم پودر , آرایشی , پوست , آرایشی و بهداشتی بانه , عمده , بانه , قیمت لوازم آرایشی اصل , شرکت بازرگانی تجاری چرو , خرید آنلاین , نمایندگی , بهترین محصول , کمترین ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط