2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
SubmitExpress.com جرمگیر دندان شیاومی

جرمگیر دندان شیاومی


مشخصات اصلی


محصولجرمگیر دندان
برند شیاومی
مدل Sunuo T11 Pr
قیمت: 1380000 تومان

معرفی اجمالی محصول

جرمگیر دندان شیاومی

سرویس دهی و خدمات رسانی در تمام نقاط کشور

10 سال خدمات پس از فروش

ارسال به تمام نقاط کشور

برای مشاوره بیشتر به تلگرام _ اینستاگرام و‌پشتیبانی مراجعه فرمایید .


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


جرمگیر دندان شیاومی اولتراسونیک هوشمند مدل Sunuo T11 Pr



این محصول یک اسکالر اولتراسونیک قابل حمل است که می‌تواند در خانه بدون مراجعه به کلینیک دندانپزشکی، مورد استفاده قرار گیرد.

معمولاً توصیه می‌شود که سالانه دو بار به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنیم (هر شش ماه یکبار) و در طی چنین ویزیت‌هایی، دندانپزشک یا متخصص بهداشت معمولاً اسکال و پولیش دندان را انجام می‌دهد و عموما برای از بین بردن calculus و پلاک از سطح دندان و زیر لثه از اسکالر اولتراسونیک استفاده می‌کنند.

این دستگاه یک دوربین آندوسکوپی حرفه‌ای با دقت بالا 500 وات دارد که تصاویر حفره دهان را به یک گوشی هوشمند منتقل می‌کند و می‌تواند از طریق WiFi با دستگاه همگام شود. همچنین این اسکالر دارای یک چراغ LED برای روشن کردن دهان است.

این اسکالر اولتراسونیک از فناوری مبدل اولتراسونیک استفاده می‌کند و قادر است 200W بار در دقیقه فرکانس ارتعاشی اولتراسونیک واقعی داشته باشد.

علاوه بر این دارای درجه ضد آب IPX7 است که تضمین می‌کند می‌توان از آن در محیط مرطوب استفاده کرد.



برچسب ها: جرمگیر دندان , جرمگیر , جرمگیر دندان شیاومی , خرید جرمگیر دندان , خرید جرمگیر دندان شیاومی , قیمت جرمگیر دندان , قیمت جرمگیر دندان شیاومی , شیاومی جرمگی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط