2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
SubmitExpress.com ماشین اصلاح روزیا

ماشین اصلاح روزیا


مشخصات اصلی


محصولماشین اصلاح
برندروزیا
مدل242
قیمت: 380000 تومان

معرفی اجمالی محصول

ماشین اصلاح روزیا مدل ROZIA 242 یکی دیگر از محصولات شرکت ROZIA است. این ماشین اصلاح شارژی یوده که از تیغه استیل ضد زنگ ساخته شده است. تیغه های ریز این ماشین اصلاح شارژی یک اصلاح در حد صفر برای شما به همراه دارد. اینماشین اصلاح مناسب برای اصلاح سر و صورت است. از اقلام این ماشین اصلاح سر و صورت روزیا می توان به چهار شانه با شماره های ۱ – ۱/۵ – ۲ – ۳ میلیمتری، روغن، برس تمیز کننده، کابل شارژ و پایه نگهدارنده اشاره کرد. سرعت تیغه در این ماشین اصلاح دو حالته تند و کند می باشد.

سرویس دهی و خدمات رسانی در تمام نقاط کشور

10سال خدمات پس از فروش

ارسال به تمام نقاط کشور

برای مشاوره بیشتر به تلگرام _ اینستاگرام و پشتیبانی مراجعه فرمایید .

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


ماشین اصلاح روزیا مدل rozia hq-242 از جنس استیل ضد زنگ بوده که ماندگاری بالایی داشته و بسیار محبوب می باشد. ماشین اصلاح روزیا مدل hq-242 دارای باتری قابل شارژ بوده که در مدت زمان 240 دقیقه کاملا شارژ شده و پس از آن میتوان به مدت 60 دقیقه از ریش تراش روزیا 242 استفاده کرد. ریش تراش روزیا مدل rozia hq-242 از تکنولوژی برش مستقیم بهره می برد که موها را با مرز بندی مشخص کوتاه می کند.

همینطور ماشین اصلاح روزیا 242 دارای 4 عدد شانه در سایز های 12،9،6،3 میلی متری بوده که برای اصلاح موهای بلندتر میتوان از ریش تراش روزیا مدل hq-242 استفاده کرد. این محصول دارای استند شارژر مناسب سالن داران و افراد مبتدی می باشد.



برچسب ها: ماشین اصلاح , ماشین اصلاح روزیا , ماشین اصلاح روزیا مدل 242 , خرید ماشین اصلاح روزیا ,

مشخصات فنی


تکنولوژی اصلاحبرش مستقیم
جنس تیغهاستیل ضد زنگ
خط زندارد
منبع تغذیهباتری قابل شارژ
استند شارژدارد

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط