2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
SubmitExpress.com ماشین اصلاح فیلیپس برند هلند مدل Y6

ماشین اصلاح فیلیپس برند هلند مدل Y6


مشخصات اصلی


محصولماشین اصلاح فیلیپس
برندهلند
مدلY6
باطری لیتیومی 2000 میلی آمپر
قیمت: 580000 تومان

معرفی اجمالی محصول

ماشین اصلاح فیلیپس

برند هلند

مدل: Y6

شارژی

باتری لیتیوم با 2000 میلی امپر

زمان شارژ شدن: ۳ ساعت

زمان کار بدون سیم: ۴ ساعت

صفحه نمایش دیجیتالی

دو سرعته(توربودار)

جنس تیغه ها استیل ضد زنگ

پر قدرت برای حجم زنی موهای فر و پرپشت

دارای ۴ شماره شانه متفاوت(۳-۶-۱۰-۱۳ میلیمتر)

مناسب برای اصلاح موی سر و ریش و بدن

جوابگوی استفاده در سالن های ارایشگاه

سرویس دهی و خدمات رسانی در تمام نقاط کشور

10سال خدمات پس از فروش

ارسال به تمام نقاط کشور

برای مشاوره بیشتر به تلگرام _ اینستاگرام و پشتیبانی مراجعه فرمایید .

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


کمپانی فیلیپس / Philips علاوه بر تولید محصولات رده بالا و لاکچری، در تولید محصولات میان رده و کاربردی با قیمت مناسب نیز به مهارت خاصی رسیده و با تولید این محصولات در کشور چین با نیروی کار ارزان که قیمت نهایی دستگاه را پایین نگه داشته، نگاه خریداران بسیاری از اقشار مختلف را به خود جلب کرده است.
ماشین اصلاح فیلیپس مدل PH-Y6 با طراحی بسیار جذاب، موتور فوق العاده قدرتمند، شارژدهی بی نظیر و صد البته برچسب قیمتی مقرون به صرفه، یک محصول تمام عیار برای آن دسته از افرادی است که می خواهند قدرت و کیفیت محصولات فیلیپس را در مقیاسی کوچک تر و با صرف هزینه ای کمتر تجربه کنند.

طراحی ظاهری

یکی از بزرگ ترین امتیازات ماشین اصلاح فیلیپس مدل Y6 طراحی فوق العاده جذاب و با ابهت در کنار رنگ بندی چشم نواز آن است که گنجاندن نمایشگر دیجیتال با قابلیت نمایش درصد باقی مانده شارژ در دل محصول نیز، جذابیت اش را دوچندان کرده است.

علاوه بر زیبایی، این دستگاه از طراحی ارگونومیک نیز بهرهمند شده که در حین استفاده، راحتی را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین وزن 270 گرمی آن نیز موجب شده تا حتی در استفاده های طولانی مدت نیز دست شما خسته نشود.

تیغه از جنس استیل ضد زنگ پیشرفته ساخته شده که مقاومت بالایی در مقابل رطوبت از خود نشان می دهد. گفتنی است که به وسیله ی اهرم تنظیم ارتفاع برش تیغه، اندازه ی اصلاح به سادگی قابل تنظیم خواهد بود.

مشخصات فنی

ماشین اصلاح Philips PH-Y6 تنها به صورت بی سیم قابل استفاده بوده و از باتری قابل شارژ پُر حجمی از نوع لیتیومی با ظرفیت 2000 میلی آمپر به عنوان منبع تغذیه استفاده می کند.

این باتری در مدت تقریبی 3 ساعت با ولتاژ برق 100 تا 240 ولت به صورت کامل شارژ شده و پس از آن می تواند به طور شگفت انگیزی به مدت تقریبی 4 ساعت انرژی مورد نیاز اصلاح شما را تامین کند.

کمپانی سازنده بر روی قدرت بالای موتور این محصول در مقایسه با رقیبانش در این رنج قیمتی، تاکید بسیاری کرده و خوش نامی این کمپانی در عرضه ی محصولاتی با موتور های قدرتمند، ما را امیدوار می کند تا با محصولی پُرقدرت روبه رو باشیم.

همچنین باید اشاره کرد که علاوه بر باتری کم نظیر و موتور پُر توان، این ماشین اصلاح از تکنولوژی اصلاح برش مستقیم و قابلیت اصلاح با شماره ی صفر نیز بهره برده است.

اقلام همراه

درون جعبه ، علاوه بر کابل شارژ با آداپتور مخصوص، برس تمیز کننده ی تیغه و محفظه ی روغن، 4 عدد شانه ی اصلاح در سایز های مختلف نیز به چشم می خورد.

عملکرد

ماشین اصلاح فیلیپس مدل PH-Y6 با طراحی زیبا و دوست داشتنی حتی در دراز مدت برای شما جذابیت خواهد داشت، با طراحی ارگونومیک و وزن کم و امکان استفاده به صورت بی سیم یک اصلاح راحت را برای شما به ارمغان خواهد آورد، شارژدهی بی نظیر آن موجب خواهد شد تا ده ها بار اصلاح را تنها با یک بار شارژ تجربه کنید و موتور قدرتمند این دستگاه، عملکردی عالی را در پی خواهد داشت.

این ماشین اصلاح به واسطه ی مواردی که گفته شد و البته قیمت به صرفه ی آن که ارزش خریدش را دوچندان کرده، یک گزینه ی عالی برای مصارف خانگی و سالنی برای امور حجم زنی و سایه زنی و حتی کوتاه کردن موی صورت و بدن به شمار می رود.



برچسب ها: ماشین اصلاح , ماشین اصلاح فیلیپس , فیلیپس , ماشین اصلاح فیلیپس برند هلند , ماشین اصلاح فیلیپس مدل Y6 , خرید ماشین اصلاح , خرید ماشین اصلاح فیلیپس , قیمت م ,

مشخصات فنی


زمان شارژ شدن3 ساعت
زمان کار بدون سیم 4 ساعت
صفحه نمایشیدیجیتالی
جنس تیغه هااستیل ضد زنگ

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط