2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
SubmitExpress.com سشوار چرخشی بابلیس Baybyliss BY-MS42SDE

سشوار چرخشی بابلیس Baybyliss BY-MS42SDE


مشخصات اصلی


محصولسشوار چرخشی
برندبابلیس
مدل BY-MS42SDe
توان موتور1200 وات
صفحهسرامیکی
قیمت: 720000 تومان

معرفی اجمالی محصول

سشوار چرخشی بابلیس

مدل:BY-MS42SDE

دو کله(یکی گرد چرخشی-یکی تخت ثابت)

چرخش چپگرد راستگرد

دو موتوره و موتور گیربکسی

دو سرعت میزان سرعت باد

پرقدرت و طول عمر بالا

مناسب برای خشک کردن ، صاف کردن ، حالت دادن مو

مخصوص موهای خیلی پرپشت و مجعد و وز


سرویس دهی و خدمات رسانی در تمام نقاط کشور

10سال خدمات پس از فروش

ارسال به تمام نقاط کشور

برای مشاوره بیشتر به تلگرام _ اینستاگرام و پشتیبانی مراجعه فرمایید .

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


بسیاری از افراد به یک وسیله‌ی آرایش مو نیاز دارند که امکانات مناسبی داشته باشد و به موها نیز آسیبی نرساند. سشوار چرخشی بابلیس Baybyliss BY-MS42SDE برای صاف و خشک‌کردن موها می‌توان سری‌های دندانه‌دار و متمرکزکننده را به کار برد. برس ۵۰ میلی‌متری گرد و سری دندانه‌دار از جنس سرامیک ساخته شده‌اند که در برابر حرارت مقاومت زیادی دارد. ویژگی دیگر سرامیک پخش یکسان دما در تمام قسمت‌ها میباشد. این سشوار چرخشی دارای فناوری چرخش گیربکسی میباشد و در آن هیچ چرخ دنده ای به کارنرفته است.

جنس المنت سشوار چرخشی بابلیس Baybyliss BY-MS42SDE که از سرامیک ساخته شده، برای سلامتی مو مناسب‌ است زیرا الکتریسیته را انتقال نمی‌دهد و در برابر گرما مقاومت دارد، بنابراین میزان انتقال الکتریسیته به مو و ایجاد خطر به‌هنگام استفاده از سشوار کاهش می‌یابد. سرامیک به دلیل مقاومت در برابر حرارات، دیرتر فرسوده می‌شود و بر همین اساس، عمر بالاتری دارد. همچنین حرارتی که در زیر المنت سرامیکی ایجاد می‌شود، به خوبی در سطح سرامیک پخش شده و آن را داغ می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این سشوار چرخشی می‌توان به تولید باد سرد اشاره کرد، قابلیتی که باعث می‌شود حالت مو حفظ شود و لطافت و درخشندگی موها نیز افزایش یابد. این محصول دارای ۲ دکمه‌ی تنظیم شدت حرارت و سرعت باد است که با توجه به موهای خشک و مرطوب می‌توان از تنظیمات مختلف آن استفاده کرد. از ویژگی مثبت این محصول می‌توان به سری چرخشی آن اشاره کرد که استفاده از این سشوار را آسان‌تر می‌کند.



برچسب ها: سشوار , سشوار چرخشی , سشوار چرخشی بابلیس , سشوار چرخشی بابلیس مدل BY-MS42SDE , خرید سشوار چرخشی , خرید سشوار چرخشی بابلیس , قیمت سشوار چرخشی , قیمت سشوار چرخش ,

مشخصات فنی


صاف کنندهدارد
قابلیت تنظیم حرارتدارد
کلید سرد و گرمدارد
قابلیت تنظیم فشار باددارد

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط