صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
SubmitExpress.com ریش تراش فیلیپس مدل S9000

ریش تراش فیلیپس مدل S9000


مشخصات اصلی


محصولریش تراش
مدلS9000
ضد آب است
پنل دیجیتالیدارد
مدت زمان شارژ120دقیقه
مدت زمان استفاده100 دقیقه
طراحی اورگومونیکدارد
کیف ‌نگه داریدارد
قیمت: 695000 تومان

معرفی اجمالی محصول

ریش تراش فلیپس

مدل S9000

طراحی جدید ،کیفیت عالی، نمایشگر دیجیتال، ضدآب ، قابل شستشو ، اصلاح با کف ریش

دارای خط زن و بینی زن

سرویس دهی و خدمات رسانی در تمام نقاط کشور

10سال خدمات پس از فروش

ارسال به تمام نقاط کشور

برای مشاوره بیشتر به تلگرام _ اینستاگرام و پشتیبانی مراجعه فرمایید .

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


ماشین اصلاح فیلیپس مدل S9000 چه مزیتی نسبت به سایر ریش تراش ها دارد؟؟؟ ریش تراش ها و محصولات آرایشی برقی، جایگزین عملیات سنتی اصلاح هستند.

در کنار ایمنی بیشتر، توان و طول عمر بیشتری دارند. آقایان در کنار توجه به اصلاح، ابزار مورد نیاز و کیفیت کاری آن را نیز در نظر بگیرند.

حفاظت از پوست و عدم آسیب رسانی این دستگاه ها بسیار مورد توجه می باشد. در بین این گونه محصولات، نمونه هایی که قابلیت های متنوع دارند، بسیار ارزشمند هستند.

زیرا با کمک آن ها نیازی به خرید محصولی دیگر نیست. یک وسیله، تمامی نیازهای مورد نظر شما را پوشش می دهد.

برند فیلیپس از آن دسته تولید کننده هایی است که مورد رضایت اکثریت افراد است. یکی از محصولات نوین این شرکت معتبر، ماشین اصلاح فیلیپس مدل S9000 Prestige می باشد.

اصلاح صورت آقایان و نواحی مختلفی چون بینی و گوش را پوشش می دهد. دستگاهی با چهار عملکرد متفاوت بوده که 4 نوع نیاز اصلاحی را رفع می نماید. در ادامه، ظاهر، بخش های مختلف و عملکرد آن بررسی می شود.

طراحی ظاهری

طراحی بسیار زیبا و مدرن است. براق بوده و رنگ نقره ای درخشان و جذابی دارد.

مقاومت بدنه در مقابل عوامل خارجی خوب می باشد. در طراحی بدنه آن حالت ارگونومی در نظر گرفته اند. این حالت، اصلاح طولانی و زمان بر شما را راحت می کند. بنابراین اگر مدت طولانی از آن استفاده کنید، خسته و اذیت نمی شوید.

تیغه های این ماشین اصلاحی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. هوا، آب یا رطوبت، نمی تواند تاثیر چندانی روی آن بگذارد. این ها به خاطر جنس مناسب و با کیفیت آن هاست.

استیل مقاوم و ضد زنگ، این متریال با کیفیت می باشد. به راحتی می توانید سر جلویی دستگاه را جدا کنید و تیغه ها را شست و شو دهید. این جنس مطلوب، امکان استفاده از آن را در محیط خشک و مرطوب فراهم می کند. اگر ژل و کف را برای اصلاح ترجیح می دهید، مشکلی پیش نخواهد آمد.
جزئیات بیشتر

چهار سری مختلف در این دستگاه مشاهده می شود. هر کدام کارکرد مخصوص به خود را دارند. سری تریمر، سری اصلی این محصول است که در اصلاح صورت کارایی دارد.

سه تیغه گرد در این سری می بینید. سری فرچه ای و سری موزن گوش و بینی دو نمونه از سری های این دستگاه است.

اما سری خط زن آخرین بخش می باشد. امکان خط زنی و ایجاد خطوط در ریش، سبیل، گردن و حتی کنار گوش را فراهم می کند. سری ها قابل جایگزینی هستند. هر کدام که مورد نیازتان بود را در سر دستگاه بگذارید.

دکمه و یک صفحه نمایشگر بزرگ روی بدنه قرار گرفته است. دکمه، مخصوص روشن یا خاموش کردن این ریش تراش است.
اما نمایشگر در این جا چه کارایی دارد ؟؟ نمایشگر درصد شارژ را به کاربر ارائه می دهد. بنابراین با نمایش میران شارژ، زمان پر یا خالی شدن را در اختیار شما می گذارد.

باتری مناسبی در دل این محصول قرار داده اند. این باتری شارژ می شود و امکان استفاده بی سیم را فراهم می نماید. در کنار همه این خصلت های مناسب، یکسری تجهیزات جانبی دارد. کیفی مناسب و زیبا برای حمل و نقل و نگهداری دستگاه طراحی نموده اند. انتقال آن در هنگام سفر، با این کیف، بسیار راحت تر می شود. برس تمیز کننده تیغه دارد. بنابراین لازم نیست هر دفعه آن را بشویید.

بعد از اصلاح، تیغه ها را با برس تمیز نمایید. اما یک قوطی روغن به همراه آن در بسته بندی است. این روغن در روان نمودن حرکت تیغ ها نقش دارد.چند وقت یک بار، جهت حرکت روان و آسان، تیغه ها را روغن بمالید. آداپتور برق برای اتصال این دستگاه به برق، به همراه دارد.

بعد از طراحی، نوبت به ارائه مشخصات فنی و عملکردی می رسد. این مشخصه ها در ماشین اصلاح فیلیپس مدل S9000 شامل نکات زیر است:

برش های چرخشی تکنولوژی اصلاحی را در این نمونه شامل می شود. در این روش، موها را کشیده و چند میلی متر از پوست بیرون می کشد. بعد با تیغ برش زده می شوند. در نتیجه این فرآیند، اصلاحی دقیق و تمیز انجام می گیرد.

اتصال به برق در محدوده ولتاژ شهری و خانگی انجام می گیرد. با این وجود، در هر مکانی، امکان استفاده و شارژ نمودن آن را دارید. 120 دقیقه اتصال به برق، باتری آن را پر می کند. 80 دقیقه طول می کشد تا این شارژ مورد استفاده قرار بگیرد.

جمع بندی

امروزه برای آقایان، ریش تراش ها محصولاتی بسیار کاربردی و ضروری هستند. سالن ها و آرایشگاه ها برای اصلاح، وقت و هزینه مداوم را می طلبد. محصول چهار کاره ماشین اصلاح Philips S9000 Prestige ابزاری مفید می باشد. این نمونه شما را از رفتن به آرایشگاه باز می دارد. طبق مطالب ارائه شده، در کنار طراحی زیبا، عملکردی منحصر به فرد دارد. به خصوص این که، تحت نظر برند هلندی و معتبر فیلیپس عرضه شده است.



برچسب ها: ریش تراش , ریش تراش فیلیپس , ریش تراش فیلیپس مدلS9000 , خرید ریش تراش فیلیپس , قیمت ریش تراش فیلیپس مدل S9000 ,

مشخصات فنی


سری موزندارد
سری خط زندارد
تعداد سریسه عدد (سه کاره)
سری مخصوص اصلاح صورتدارد

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط